Regulamin

Zameldowanie
 
od 15:00

 
Wymeldowanie
 
do 11:00

 
Zakwaterowanie dzieci
 
Dzieci do lat 3 GRATIS- śpią z rodzicami,


aby zobaczyć dokładne ceny dodaj do wyszukiwania liczbę osób i dzieci.


 
Inne opcje przyjazdu
 
Wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie po potwierdzeniu dostępności. Prosimy o kontakt najwcześniej na dzień przed przyjazdem lub wyjazdem. Koszt przedłużenia zależny od godziny przyjazdu/wyjazdu

 
Cisza nocna
 
od 22:00 do 7:00
 
Zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich  itp.

 Odbiór kluczy
 
Na miejscu w apartamencie.

 Parking
 
Dla każdego apartamentu przysługuje tylko 1 miejsce parkingowe.

 
Płatności
 
Wykorzystujemy w pełni bezpieczny system rezerwacji z płatnościami online i natychmiastowym potwierdzeniem rezerwacji. Całość opłaty za pobyt musi zostać uregulowany na 7 dni przed przyjazdem.

 
Zwierzęta
 
Zwierzęta nie są akceptowane.
 

REGULAMIN OSTOJA PREMIUM.

§ 1

Przedmiot regulaminu

1.    Regulamin Ostoja Premium określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie wynajmowanego obiektu (dalej: Obiekt lub Apartament). Regulamin stanowi integralną część umowy z Gościem Obiektu.

2.    Apartament wynajmowany jest na doby przez

Vent-eco Tomasz Szot,  Żurawia 1 14. 41-200 Sosnowiec

NIP: 6443052424  Regon 277647250

3.    Wpłata zadatku / Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu przez Gościa bez zastrzeżeń. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Ostoja Premium w imieniu swoim i towarzyszących osób, z którymi przebywa.

4.    Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie wynajmowanego Obiektu.


§ 2

Rezerwacja, meldunek, doba hotelowa

1.    W celu dokonania rezerwacji Gość wykonuje wskazane w systemie czynności, w szczególności wypełnia formularz rezerwacyjny i podaje dane osobowe.

2.    Do zawarcia umowy dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i wpłatę zadatku, części lub całości należności za pobyt w Obiekcie.

3.    W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług zakwaterowania (wynajem apartamentu) konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta). .

4.    Apartament jest wynajmowany na doby hotelowe, udostępniony dla Gości po opłaceniu całkowitej należności za pobyt.

5.    W ciągu 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji Gość zobowiązany jest wpłacić zadatek w wysokości określonej w formularzu rezerwacyjnym. Zadatek może zostać uiszczony za pośrednictwem szybkich płatności Przelewy24, BLIK, kartą kredytową/debetową lub przelewem tradycyjnym  W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego lub wybrania w Przelewy24 opcji ‘Druczek płatności / Przelew z innego banku’ prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na rezerwacje@ostoja-premium.pl. Brak wpłaty zadatku w terminie 24 godzin od chwili dokonania rezerwacji skutkuje uznaniem umowy za niezawartą.

6.    W przypadku podania danych karty kredytowej/debetowej do zabezpieczenia rezerwacji, gość wyraża zgodę na obciążenie karty kosztem pobytu, tj. pobranie zadatku oraz pozostałej kwoty za pobyt, zgodnie z warunkami rezerwacji.

7.    Obiekt nie jest operatorem systemu płatności Przelewy24, zasady bezpieczeństwa oraz ochrony danych stosowane przez operatora dostępne są na jego stronie internetowej.

8.    Zasady rezerwacji za pośrednictwem portali rezerwacyjnych (innych aniżeli www.ostoja-premium.pl) normują regulaminy pośredników.

9.    Gość zobowiązany jest uregulować całość należności za pobyt najpóźniej na 7 dni do przyjazdu - w przypadku nieopłacenia  pobytu w tym terminie Ostoja-Premium będzie uprawniony do odstąpienia od umowy zawartej z Gościem i zatrzymania wpłaconego zadatku.

10.    W przypadku anulacji pobytu do 10-ciu dni przed przyjazdem zaliczka zostanie zwrócona w całości. 

11.    W przypadku pozostawienia Apartamentu w stanie wymagającym dodatkowego sprzątania, wykraczającego poza standardowe czynności porządkowe Gość zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów, na postawie wystawionego dokumentu rozliczeniowego.

12.    Doba hotelowa w Apartamencie rozpoczyna się o godz. 15.00* w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu.

13.    Wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie jest możliwe , w przypadku chęci skorzystania z takiej opcji należy skontaktować się z zarządcą obiektu. Obiekt uwzględnia prośbę o przedłużenie doby w miarę dostępności Apartamentu.

14.    Nieuzgodnione z Obiektem wymeldowanie po godzinie 11:00 jest równoznaczne z przedłużeniem pobytu o kolejną dobę – w przypadku podania danych karty kredytowej do rezerwacji Obiekt ma prawo obciążyć kartę kredytową. W przypadku braku zabezpieczenia rezerwacji kartą kredytową Gość zobowiązany jest do opłacenia wystawionej faktury.

15.    Ze względu na bezobsługowe meldowanie Gość jest zobowiązany do godz. 11.00  w dniu przyjazdu dokonać zameldowania online podając dane wymagane w formularzu: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane kontaktowe, serię i numer dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu.

16.    W dniu przyjazdu, jeśli cały pobyt jest opłacony i gość dokonał zameldowania online, otrzyma za pośrednictwem e-mail instrukcje dotyczące zameldowania - kod do sejfu z kluczami

17.    W dniu wyjazdu klucze należy pozostawić w sejfie i wymieszać cyfry na sejfie, by nie pozostał widoczny kod.

18.    Ostoja Premium zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Apartamencie, w przypadku niedokonania pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

19.    Osoby niezameldowane mogą przebywać za zgodą i na odpowiedzialność Gościa w zajmowanym przez niego Apartamencie wyłącznie od godz. 09.00 do godz. 22.00. Po godz. 22.00 istnieje obowiązek zgłoszenia pobytu dodatkowych osób. Przebywanie osób niezakwaterowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego Apartament, na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do Apartamentu.

22.    W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych i niemożliwych do natychmiastowego usunięcia okoliczności, w szczególności wpływających na bezpieczeństwo Gościa lub jego majątku, Ostoja-Premium zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu wpłaconego zadatku, bądź zaoferowania Gościowi innego podobnego do pierwotnie oferowanego Obiektu.

23.    Gość nie może przekazywać Apartamentu innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

24.    Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Ostoja Premium nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.

 

§ 3

Odpowiedzialność gościa

1.    W ciągu 2 godzin od wejścia do Apartamentu Gość jest zobowiązany zawiadomić Ostoja Premium o wszelkich szkodach i brakach zastanych w wyposażeniu Apartamentu wysyłając wiadomość na rezerwacje@ostoja-premium.pl., pod rygorem uznania, że do szkody doszło podczas jego pobytu w Obiekcie.

2.    Gość powinien zawiadomić zarządcę o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Ostoja Premium zastrzega sobie prawo obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody, po jego wyjeździe, bądź przesłania rachunku w przypadku płatności przelewem.

3.    Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku gdy Gość nie zgłosi faktu skorzystania z dobra lub usługi przy wyjeździe, Ostoja Premium zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej podanej przez Gościa jako gwarancja rezerwacji/płatności za pobyt.

4.    Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć okna, wyjścia na balkon i drzwi wejściowe.

5.    Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia w Apartamencie oraz w każdym innym miejscu na terenie wynajmowanego Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu lub odwiedzających go osób, w tym również z winy dzieci pozostających pod jego opieką. Naprawienie przez Gościa szkody wyrządzonej w Apartamencie następuje przez zapłatę kary pieniężnej.

6.    Ostoja Premium zastrzega sobie prawo poboru kaucji na poczet ewentualnych szkód materialnych w Obiekcie.

7.    Do obowiązku Gościa należy staranne przechowywanie wszelkich kluczy do Apartamentów i pilotów do bram. Zgubienie kluczy skutkuje koniecznością wymiany całego zamka i skutkuje obciążeniem karą pieniężną.

8.    Po wyjeździe Gościa z Apartamentu Ostoja Premium ma 72 h (liczone od godz. 11.00 w dniu wyjazdu) na zgłoszenie Gościowi ewentualnie powstałych po nim szkód. Zgłoszenie to może mieć formę SMS, telefoniczną lub mailową.

9.    Ostoja Premium zastrzega sobie prawo do pobrania zwrotnej kaucji w kwocie od 200 do 1000 PLN w zależności od standardu wykończenia i wyposażenia, w celu pokrycia potencjalnych szkód, powstałych z winy Gościa.

10.    Dzieci poniżej 13 roku życia powinny przebywać na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci. Osoby małoletnie od 13 do 18 roku życia mogą samodzielnie korzystać z usług Obiektu na wyłączną odpowiedzialność opiekunów prawnych.

 

§ 4

Odpowiedzialność Ostoja Premium

1.    Ostoja Premium ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.

2.    Ostoja Premium nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, uszkodzenie lub utratę rzeczy wartościowych, stanowiących własność Gości.

3.    Ostoja Premium nie odpowiada za: przedmioty o dużej wartości, znaczne kwoty pieniężne, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, przedmioty wielkogabarytowe oraz przedmioty zagrażające bezpieczeństwu.

 

§ 5

Pobyt zwierząt

1.    Ostoja Premium nie pozwala na przebywanie zwierząt w  apartamencie.

 

§ 6

Cisza nocna

1.    Na terenie wynajmowanego Obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do 07.00 dnia następnego. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować karą pieniężną w wysokości 1000zł. 

 

§ 7

Postępowanie reklamacyjne

1.    Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.

2.    Ostoja Premium ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.

3.    Reklamacja może zostać złożona przez Gościa w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rezerwacje@ostoja-premium.pl.

4.    Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5.   Ostoja Premium ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ostoja Premium udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.

 

§ 8

Postanowienia porządkowe

1.    Gościowi nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb Apartamentu, w tym na balkon/taras mebli które nie są do tego przeznaczone.

2.    Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest w Apartamencie używanie przedmiotów typu: świeczki, urządzenia elektryczne, które nie stanowią wyposażenia Apartamentu.

3.    Na terenie wynajmowanego Obiektu jest bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Złamanie tego zakazu skutkować będzie karą pieniężną.

4.    Sprzęt sportowy typu narty, sanki, rowery należy przechowywać w wyznaczonym do tego miejscu (pomieszczenie gospodarcze w garażu, garaż). Zabrania się przechowywania wymienionych wyżej sprzętów na klatkach i korytarzach budynków.

 

§ 9

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Vent-eco Tomasz Szot,  Żurawia 1 14. 41-200 Sosnowiec

NIP: 6443052424  Regon 277647250. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl

Dane osobowe:

1.    Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

2.    Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

3.    Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail : rezerwacje@ostoja-premium.pl

4.    Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.

Zobowiązania Administratora

1.    Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

2.    Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

3.    Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

Zobowiązania Hotres.pl

1.    Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.

2.    Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.

3.    Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.

4.    W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:

a)    szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych

b)    ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania

c)    zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego

d)    regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

 

§ 10

Postanowienia końcowe

1.    Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem, a Obiektem jest sąd powszechny, określony przepisami prawa.

2.    Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2025 r.

 

Polityka Prywatności

 

1.    Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Ostoja-Premium (dalej: Serwis)

2.    Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest:

Vent-eco Tomasz Szot,  Żurawia 1 14. 41-200 Sosnowiec

NIP: 6443052424  Regon 277647250

 

3.    W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Ostoja-Premium działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

4.    Ostoja-Premium dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:

a.    przetwarzane zgodnie z prawem,

b.    zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,

c.    merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,

d.    przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

5.    Ostoja-Premium realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach, w celu:

a.    udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

b.    przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

c.    realizacji usług świadczonych przez Dream Apart na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

d.    marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Dream Apart,

e.    realizacji uzasadnionego interesu Ostoja-Premium w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, np. windykacji,

6.    Przy pierwszej wizycie na stronie Ostoja-Premium użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany, po stronie użytkownika, ustawień przeglądarki, jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.

7.    Zmiana ustawień cookies nastąpi po ponownym uruchomieniu lub odświeżeniu sesji na stronie Ostoja-Premium.

8.    Instalacja plików „cookies niezbędnych dla podstawowej funkcjonalności Serwisu” jest konieczna do prawidłowego działania j, w szczególności wymagane do autoryzacji.

9.    Ciasteczka niezbędne do działania witryny można zmienić zmieniając ustawienia przeglądarki, przy czym należy mieć na uwadze, że zmiana ustawień może spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie witryny

10.    Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej użytkownika.

11.    Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą żeby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty na Serwisie. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a.    sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia, lub wylogowania się z Serwisu,

b.    stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika, bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.

12.    Pod względem funkcjonalności każdego pliku cookies można je podzielić na:

a.    pliki analityczne, które pomagają poprawić komfort korzystania z witryny dzięki zrozumieniu, jak korzystają i konwertują na niej użytkownicy,

b.    pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam, właściwego kierowania i analizowania wydajności kanałów marketingowych i kanałów sprzedaży,

c.    pliki niezbędne, czyli fundamentalne dla podstawowej funkcjonalności Serwisu.

13.    Pliki cookie, które stosujemy, pozwalają nam rozwijać naszą stronę.

14.    Niektóre pliki cookies mogą być umieszczane przez dostawcę Systemu Rezerwacji Online jedynie w celu:

a.    doskonalenia i wspierania procesu rezerwacji,

b.    analizy i zbierania danych statystycznych, dotyczących wykorzystania strony internetowej i systemu rezerwacji online, w celu ich poprawy,

c.    dostawca Systemu Rezerwacji Online informuje o instalowanych plikach cookies w interfejsie użytkownika tego systemu

15.    Ostoja-Premium może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności), oraz dostosowania oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

16.    Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Ostoja-Premium (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.

17.    Korzystamy z następujących narzędzi analitycznych:

Google Analytics

18.    Korzystamy z następujących narzędzi marketingowych:

19.    Do przetwarzanych przez Ostoja-Premium danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu. Prawo do przeniesienia danych nie ma zastosowania, ponieważ nie został ustalony standard wymiany takich danych pomiędzy obiektami hotelowymi.

20.    W celu wykonania swoich praw wskazanych powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z Ostoja-Premium korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres: rezerwacje@ostoja-premium.pl

21.    Użytkownik Serwisu ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, poprzez bezpośredni kontakt z Ostoja-Premium lub w przypadku technologii zmieniając ustawienia cookies.

22.    Każdy użytkownik Serwisu może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

23.    W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.

24.    Ostoja-Premium zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych, oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały
 

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja